Wat een vlucht, - Reisverslag uit Bryanston, Zuid-Afrika van Femmy Sybesma - WaarBenJij.nu Wat een vlucht, - Reisverslag uit Bryanston, Zuid-Afrika van Femmy Sybesma - WaarBenJij.nu

Wat een vlucht,

Door: Femmy

Blijf op de hoogte en volg Femmy

27 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Bryanston

Lieve allemaal.

Inmiddels als ik dit typ zit ik bij ons eerste hotel in de zon met 23 graden. Het heeft vanmorgen vlink geregend hier maar nu schijnt de zon.
We zijn gister om 15.00 uur op het vliegtuig gestapt en vertrokken richting Caïro, eten en drinken was goed tijdens de vlucht, het was alleen wat jammer van het schreeuwende kind wat ook mee vloog Lang leve de oordoppen.
Rond 23 uur zou het vliegtuig naar Johannesburg vertrekken maar we moesten wachten op de bagage dus.... een uur vertraging. We zaten ditkeer wel in een groter vliegtuig dus wat meer been ruimte. maar echt slapen is niet gelukt. Rond 8 uur dan eindelijk op het vliegveld in Johannesburg.
Door de duane heen en ja hoor ik heb mn stempel in mn paspoort. En toen op naar de huurauto wat verschrikkelijk lang duurde. Maar we hebben hem.
Gek dat je hier recht zit en links rijd, maaar daar wennen we ook wel weer aan,Rond half 12 kwamen we aan bij vrienden van mijn mede reisgenoot en die verwelkomde ons met koffie en echte afrikaanse melktaart. En ik kan zeggen die is lekker. dus na al het lekkere eten dan toch ook maar eens richting ons hotelletje.
Rond half Drie kwamen we hier aan en het is hier goed voorelkaar, twee persoons bed, ligbad en een heerlijke grote tuin. Nou hier kan ik wel even vertoeven. Al is het maar voor twee nachten. Dus nu even bijkomen van de hele reis en vanavond lekker uit eten.
We hebben tenslotte vakantie, toch.

Morgen hebben we een toertocht door Johannesburg staan, en gaan we dus de toerist uit hangen. En dan zullen er ook wat fotos volgen.

Ik Kan eigenlijk nog niet echt geloven dat ik dan eindelijk in zuid afrika zit,
maar het is toch echt zo.

Liefs femmy

  • 27 Januari 2017 - 20:23

    Marjan:

    Hoi Femmy,

    Mooi dat je veilig bent aangekomen en ook nog in een keer door de douane!
    Ik wacht op je foto`s, heel veel plezier en geniet van alles in Afrika.
    Ben wel benieuwd wat je van de Afrikaanse keuken vind en anders maar patat.
    heel veel lol en tot de volgende x

    Groetjes Ût de Lemmer

  • 28 Januari 2017 - 10:24

    Stien:

    Lief zusje
    Blij met watsapp zou zijn we al gauw kort
    Op de hoogte van hoe en wat
    Maar wat een dag... na lang reizen...
    Eindelijk op de plek waar je van droomde
    Ga heerlijk genieten en pas goed op jezelf
    Erg benieuwd naar je foto's.
    Groetjes aan de rest
    Xxx mij

  • 28 Januari 2017 - 11:49

    Joke Donker:

    Lekker bij Aad aan de melktaart was Linda al weer thuis uit het ziekenhuis? Naar het apartheidsmuseum. Neem alles maar goed in je op dikke kus aan Anneke.

    Groetjes Joke

  • 28 Januari 2017 - 20:10

    Henriëtte:

    Ha Femmy, wow nu is het echt hé. Wat een leuk verslag! Enjoy your trip! Groetjes Henriëtte

  • 29 Januari 2017 - 08:29

    Gerda:

    Wat heerlijk om te lezen dat je er dan eindelijk bent!! Na zoveel nachten slapen is je droom dan toch echt werkelijkheid geworden! Ik ben nieuwsgierig naar je avonturen! Genietse, dat heb je dik verdiendt

  • 31 Januari 2017 - 21:18

    Minke Sybesma:

    Hoi Femmy,
    Ik loop een beetje achter met het nieuws maar ik ben er weer.
    Wat fijn dat je er bent en ik weet zeker dat je het geweldig gaat vinden.
    wat een prachtig avontuur. Ik ga mee genieten van jouw belevenissen.
    dikke tuut. Tante Minke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Bryanston

Mijn droom reis

Eindelijk is het bijna zo ver. Mijn droom reis naar zuid afrika

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2017

Tjommie

15 Februari 2017

Woehoe

14 Februari 2017

Yes yes yes

11 Februari 2017

Weer geweldige dagen

06 Februari 2017

Geweldig
Femmy

Actief sinds 28 Dec. 2016
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 6780

Voorgaande reizen:

19 Juli 2018 - 14 Augustus 2018

Zuid Afrika

26 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Mijn droom reis

Landen bezocht: