Kriebels - Reisverslag uit Sint Nikolaasga, Nederland van Femmy Sybesma - WaarBenJij.nu Kriebels - Reisverslag uit Sint Nikolaasga, Nederland van Femmy Sybesma - WaarBenJij.nu

Kriebels

Door: Femmy Sybesma

Blijf op de hoogte en volg Femmy

25 Januari 2017 | Nederland, Sint Nikolaasga

Lieve allemaal,

Ten eerste wat super leuk dat jullie mij allemaal volgen,
Want toen was het nog maar 1 nachtje slapen, inmiddels alles gelukkig wat onder controle, want ja wat neem je allemaal mee en wat niet. Om jullie de gek maar aan te steken zitten er o.a. Kortebroeken, rokjes, slippers en een bikini in want de temperatuur is daar beter als hier, ik ben namelijk een mens die houd van warm weer en heb zo niets met de winter...brrrrrrr. Op dit tijdstip is het in Johannesburg nog 22 graden en dat loopt in het weekend op naar 29 graden, dus mij hoor je niet klagen
Afgelopen maandag de katten weggebracht zodat die geen stress van mijn inpakken hadden en die hebben een geweldig logeeradres waardoor ik deze reis kan maken.
Gister en vandaag nog even bij de familie langs geweest en mn ouders broers en zussen en mijn 6 spetters even een dikke knuffel gegeven. en wat is het dan grappig om te zien wat mijn neefjes en nichtjes denken ....de ene zegt dat ik gewoon even op vakantie ga terwijl de andere denkt dat ik van de aardbol afval omdat ik naar Afrika ga.
De aftel olifant is ook al getekend zodat ze kunnen zien wanneer tante Femmy weer thuis komt, ja, slik en dan ben je nog niet eens weg.

We vliegen morgen om 15.00 uur en zullen vrijdag morgen rond 7 uur arriveren op de plaats van bestemming.
Ik zal proberen om jullie op de hoogte te houden van mijn bijzonder avontuur, en zodra ik weer nieuws heb, ontvangen jullie wel een mailtje.

Ik heb der zoon zin in.

Liefs Femmy

  • 25 Januari 2017 - 19:52

    Moos:

    Wij wensen jou toe dat al je dromen uit mogen komen en je de reis van je leven mag beleven dikke kus uit joure van mijn papa, mama en mij. Ga d'r voor en doe de groeten aan Tjommie. Liefs Moos

  • 25 Januari 2017 - 20:01

    Jan:

    Femmy we wensen je ontzettend veel plezier ,dat alles wat je ervan verwacht uit mag komen. Ik ga je op je prachtige reis want weet zeker dat dat het wordt volgen. Voor morgen een hele fijne reis en nogmaals heel veel plezier. groetjes Jan

  • 25 Januari 2017 - 20:37

    Mirjam:

    Eindelijk eindelijk!!!
    Nog maar 1 nachtje en dan is het zover.ik hoop dat je vannacht lekker zult slapen

  • 25 Januari 2017 - 21:08

    Mirjam:

    Eindelijk eindelijk!!!

  • 25 Januari 2017 - 23:08

    Stien:

    Lief zusje
    Eindelijk komt die lang verwachte droom uit
    Wat heb je wat gefantaseerd over hoe en wat
    En nu gaat het eindelijk gebeuren
    Nog een nachtje en dan stap je op richting jou droom.
    We wensen jou de droomvakantie toe die je droomde.
    Ga genieten genieten genieten en we horen je gauw weer
    Dikke tut dyn zus en de rest

  • 26 Januari 2017 - 10:28

    Beppe Stien:

    Hallo Femmy
    Ook een je een hele fijne vakantie in Afrika met heel mooi weer
    Geniet er van en kom veilig weer thuis
    Groeten uit Suderigge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sint Nikolaasga

Mijn droom reis

Eindelijk is het bijna zo ver. Mijn droom reis naar zuid afrika

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2017

Tjommie

15 Februari 2017

Woehoe

14 Februari 2017

Yes yes yes

11 Februari 2017

Weer geweldige dagen

06 Februari 2017

Geweldig
Femmy

Actief sinds 28 Dec. 2016
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 6746

Voorgaande reizen:

19 Juli 2018 - 14 Augustus 2018

Zuid Afrika

26 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Mijn droom reis

Landen bezocht: